Україна

Міністерство освіти і науки

ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СПОРТУ КОБЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТУЗЛІВСЬКИЙ Заклад загальної середньої освіти І-ІІІст

 

ЗВІТ ДИРЕКТОРА

ТУЗЛІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ

ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

І-ІІІст

СОСЮКІНОЇ ОКСАНИ ВАСИЛІВНИ

ПЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ

ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ

ЗА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Вступ

На виконання п. 3 наказу Міністерства освіти і науки України від28.01.2005 № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних,загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», керуючись Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних,загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 №178, у відповідності до функціональних обов’язків та з метою подальшого утвердження відкритої, демократичної, державно-громадської системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у школі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації, представляю Вашій увазі звіт про свою діяльність  та підсумки  роботи колективу протягом 2021-2022навчального року.

У своїй діяльності протягом звітного періоду я як директор закладу керувалась посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,«Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом школи та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти.

 

Навчальний процес

На сучасному етапі головним завданням нашого закладу є підвищення якості освіти через упровадження інновацій, сучасних підходів до оцінювання, зокрема формувальне оцінювання, само оцінювання та взаємооцінювання, дотримання основних принципів НУШ –дитиноцентризму, педагогіки партнерства, інтеграції предметів.

    За останні роки  контингент учнів у нашій школі перебуває в межах 90учнів. На даний час до 1 класу зараховано 6 дітей. На навчальний рік передбачається  6 першокласників.

У зв’язку із запровадженням  карантинних обмежень та ВС цей навчальний рік був особливим і в організації і проведенні освітнього процесу. Навчання проходило як очно так і з використанням дистанційних форм. Варто зазначити, всі навчальні заняття проходили за розкладом в синхронному режимі з використанням платформи GoogleMeet. Дистанційним навчанням було охоплено 95 % учнів, з яких 90% працювали онлайн!

У 2021-2022н.р. навчалося  85 учні, з яких атестовано 80 учнів.

Середній кількісний показник рівня навчальних досягнень такий:

(Без урахування початкової школи)

-         Високий рівень -   10  учнів   (  11,9 %);

-         Достатній рівень - 20 учень  (  40.4 %);

-         Середній рівень   - 16 учнів  ( 35.7 %);

-         Початковий рівень -10учнів  (  11,8%).

5 учнів продовжили навчання за кордоном

Результати  навченості з  предметів :

Середній рівень навченості по предмету

Скрипченко  І.Г.

Інформатика   - 8.5

Образотворче мистецтво  - 9

Яланжи В.Г.

Українська мова  - 8.6

Українська література - 9

Бізікова Н.В.

Хімія -6.6

Географія -7.5

Основи здоров*я- 9

Калкутін М.О.

Фізичне виховання  -9.8

Захист.Вітчизни -    8.6

Пивовар С.М.

Історія України      7

Всесвітня історія      7,5

Громадянська освіта-8

Сосюкін В.О.

Музичне мистецтво     10

Казновецька О.В.

Англійська мова           8.5

Сліпущенко Л.А.

Українська мова 10-11 - 7

Українська література 10-11- 7

Пивовар А.В.

Математика 5-6кл      7.7

Фізика  7-11                7.3

Шипіна О.О.

Алгебра  (7-11)           7

Геометрія (7-11)         7.4

Сосюкіна О.В.

Біологія(6-11кл.)         8.5

Чельцова Ю.Л

Технології                   9.5

Звєрєва Ю.В.

Анг.мова-7.2

Середній якісний показник навчальних досягнень по закладу становить ______________%.

Цього року школу закінчили з високими балами і нагороджені Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» 5 учні Бараболя О.,Козлова М,Данданян Л,Курилов З,Требунських Є..

Особлива увага приділяється вивченню учнями української мови як державної. Головним завданням є підготовка мовно-грамотної людини з високим рівнем комунікативної компетентності.

Вжиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації навчально-виховного процесу:

·              Виконання навчальних планів і програм відповідно Держстандартів загальної середньої освіти.

·              Підвищення рівня фахової підготовки педпрацівників.

·              Створення необхідних умов для проведення навчання, корекції розвитку та виховання дітей з ООП.

·              Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу.

·              Модернізація методичної роботи (спрямованість на реалізацію нормативних, правових документів, що регламентують діяльність школи).

·              Покращення матеріально-технічної бази навчального закладу.

·              Впровадження та продовження співробітництва з вищими навчальними закладами, закладами позашкільної роботи, благодійними організаціями.

·              Забезпечення комфортних та сучасних умов для навчання у школі дітей з ООП.

·              Дотримання протиепідемічних заходів для запобігання захворюваності на коронавірусну інфекцію.

·              Створення безпечних умов навчання та роботи усіх працівників у період правового режиму військового стану.

У 2021-2022 навчальному році у всіх навчальних закладах України продовжено запровадження навчання згідно правил Нової Української Школи. Концепція НУШ – ідеологія реформи повної загальної середньої освіти – почала діяти у 2018 році. Наш навчальний заклад теж працює за програмою НУШ, але зважаючи та враховуючи особливості наших учнів. Педагогічний колектив завжди дотримується вимог сьогодення та ставить перед собою завдання сформувати в учня вміння вчитись упродовж життя, вміння оперувати такими технологіями та знаннями, що задовольнять потреби суспільства, вміння соціалізуватися.

Роботу школи організовано відповідно до Закону України «Про освіту», Закону «Про загальну середню освіту», Положення про спеціальну школу, Положення про індивідуальну форму навчання, Статуту школи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Колективного договору, посадових обов’язків директора школи і всіх працівників, законодавства України, інших нормативних законодавчих актів центральних і місцевих органів влади, що регламентують роботу керівника навчального закладу.

У діяльності закладу забезпечується прозорість, відкритість, демократичність управління. Важливою умовою успішної діяльності навчального закладу є чітке, конкретне планування навчально-виховної роботи школи. Воно забезпечує цілеспрямованість у роботі всіх підрозділів, створює умови для організації роботи педагогічного та учнівського  колективів, раціонального використання часу. Плануємо проведення реальних і оптимальних заходів, які можна провести і які забезпечують рівномірний ритм роботи школи протягом року.

На посаді директора я працюю 11 років. Маю честь керувати творчим, працездатним учительським колективом – надійними, досвідченими, сумлінними працівниками.

У школі 18 педагогічних працівників та 12 працівників з обслуговуючого персоналу. Усі вони різні за віком, досвідом, темпераментом,ставленням до школи та дітей. Усі потребують уваги, підтримки, і допомоги, контролю і визнання своїх педагогічних  та трудових здобутків своєї неповторності.

Розумію, що найбільше учитель потребує створення умов для творчої праці, для самореалізації і виконання своєї великої місії педагога і наставника молодого покоління. Першочерговим завданням завжди вважаю створення умов задля звільнення вчителя від виконання надлишкових функцій, вивільнення його часу для спілкування з учнями, для самовдосконалення і самоосвіти, для творчості і розвитку.

В цьому навчальному році у школі було 85 учнів у 11 класах. Випускається зі школи  7 учень.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

З 12.04.2021 по 23.04.2021р.навчальні заняття проводилися за технологіями дистанційного навчання.

№з/п

ПІБ учителя

Предмет, який викладає

Форма подачі нового матеріалу

Форми закріплення матеріали

Перевірка д/з

Організація поточного контроля знань

Організація тематичного контроля знань

1

Бізікова Н.ВІ

Основи здоров‘я,географія,хімія

Відео-конференції skype,Zoom передача  тестових навчальних матеріалів в режимі Classroom.

Текстові  практичні роботи, що опубліковані велектронних версіях

В режимі електронної пошти та

режимі Classroom?Zoom

Отримання текстових навчальних матеріалів

Тестові  контрольні роботи, що опубліковані в електронних версіях підручників та навчально-методичних посібниках, рекомендованих МОН.

2

Пивовар С.М.

Історія,право

Посилання на урок онлайн по ТБ,на платформах Zoom,Skype.

Підручник,

онлайн тестування,

Viber, Telegram, e-mail. Classroom,Zoom

Viber, Classroom,Zoom

онлайн тестування

3

Пивовар А.В.

Фізика,астрономія

Перегляд  онлайн – уроків на сайті «Всеукраїнска школа онлайн»

Тренувальні вправи в мережі Viber;

Онлайн вправи.

Електронна пошта, Viber

Електронна пошта, Viber, спілкування в телефонному режимі.

онлайн тестування

4

Звєрєва Ю.В.

1клас,

англ.мова

Спілкування в телефонному режимі.

 За допомогою мобільного додатку Viber

Електронна пошта, Viber

Електронна пошта, Viber,

Classroom

Zoom

Перевірка в мережі Viber;

Спілкування в телефонному режимі.

5

Яланжи В.Г.

Українська мова та література

Соціальні мережа:

Viber, Telegram.

Спілкування в телефонному режимі. Classroom

Zoom

Тренувальні вправи в мережі Viber;

Classroom

Онлайн вправи.

Електронна пошта, Viber

Мережа Viber: перегляд та перевірка робіт; спілкування в телефонному режимі.

Електронна пошта, Viber

6

Скрипченко І.Г.

Інформатика,образотворче мистецтво

Відеоконферен-ція Zoom, Skype, готові відеоуроки

Тести на освітньому проекті На Урок, Всеосвіта

Електронна пошта, Viber,

Classroom

Zoom

Онлайн уроки на платформі Zoom (усне опитування, письмові роботи, фронтальні бесіди)

Перевірка в мережі Viber;

Спілкування в телефонному режимі.

7

Казновецька О.В.

Англійська мова,4 клас

Відеоконферен-ція Zoom,  готові відеоуроки

Підручник, онлайн тестування, текстові  практичні роботи, що опубліковані в електронних версіях підручників та навчально-методичних посібниках, рекомендованих МОН.

В режимі електронної пошти та тестового чату Viber.

Отримання

тестових навчальних матеріалів в режимі електронної пошти, текстового чату Viber.

Тестові завдання у форматі ЗНО-онлайн

Classroom

Zoom

Тести для самостійного опрацювання, створені в текстовому редакторі та надіслані у viber

8

Сліпущенко Л.А.

Українська мова та література

передача  текстових та графічних навчальних матеріалів в режимі електронної пошти. Classroom

 

Текстові  роботи, що опубліковані в електронних версіях підручників та навчально-методичних посібниках, рекомендованих МОН.

В режимі електронної пошти та текстового чату Viber.

Отримання

текстових та графічних навчальних матеріалів

в режимі електронної пошти, текстового чату Viber.

Тестові  контрольні роботи, що опубліковані в електронних версіях підручників та навчально-методичних посібниках, рекомендованих МОН, ЗНО-онлайн

9.

Шипіна О.О.

математика

Платформа Zoom;

Соціальні мережа:

Viber, Telegram.

Спілкування в телефонному режимі.

Тренувальні вправи в мережі Viber;

Онлайн вправи, Classroom

 

Платформа Zoomматематичний диктант)

Мережа Viber (вірші напам’ять )

Кожен з учнів надсилав виконані роботи на Viber, Telegram та електронну пошту, Classroom

10

Савка О.В.

2клас

Через програми: telegram, viber, messenger

Електронна пошта, мобільний телефон.

Через програми: telegram, viber, messenger

Електронна пошта, мобільний телефон.

Через програми: telegram, viber, messenger

Електронна пошта, мобільний телефон.

Через програми: telegram, viber, messenger

Електронна пошта, мобільний телефон.

Платформа Zoom  (контрольне списування; узагальнення знань з математики);соціальна мережа Viber (перевірка читацьких компетенцій).

11

Сосюкіна О.В.

Біологія

Соціальні мережі: Viber, Telegram, Платформа Zoom;

Конспектування нового матеріалу, виконання тренувальних вправ, аналіз проблемних моментів у вивченні теми

В режимі електронної пошти та текстового чату Viber. Classroom

Перевірка написання конспектів, виконаних тренувальних вправ, консультації та аналіз робіт в соцмережах

Через програми: telegram, viber, messenger, Classroom

Zoom

Електронна пошта, мобільний телефон.

12

Тараненко Г.О

Георгафія,

заруб.літер.

Через програми: telegram, viber. Електронна пошта.

Електронна пошта.

Електронна пошта.

Електронна пошта.

Виконання самостійних робіт, тематичних контрольних робіт, тестування, усні відповіді на платформі Zoom (вірші напамять, усний твір, діалог)

13

Кудряшова Т.Г

3 клас

Фото матеріалу з додаткових джерел, презентації  та відео уроки з інтернету, індивідуальні онлайн консультації по телефону та Viber, Telegram

Тестові завдання, рішення задач

Тестові завдання, рішення задач

Створені групи у Viber. Кожен учень надсилає виконані роботи на Viber, Telegram, Classroom та електронну пошту вчителя з даного предмету

Через програми: viber, messenger Електронна пошта.

14

Калкутін М.О.

Фізична культура

 Viber.

Завдання з підручника, онлайн тести.

Через ПО залежно від завдання

Електронна пошта Viber та

Viber

15

Чельцова Ю.Л.

Трудове навчання та технології

Соціальні мережі: Viber, Telegram.

 

В режимі електронної пошти та текстового чату Viber. Classroom

Через програми:Telegram, Viber, Messenger.

Перевірка в мережі Viber

 

Методична робота

Методична робота у 2021/2022 навчальному році була спрямована на вирішення таких завдань:

-   підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;                                                                            -  удосконалення роботи з обдарованими учнями, організація науково-дослідницької роботи учнів;                                                                                                                                                                         - підвищення теоретичної, методичної та професійної підготовки педагогічних          працівників шляхом організації шкільних методичних об’єднань учителів –               предметників, творчих груп, проведення методичних тижнів;                                                             -   підвищення рівня консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

-  залучення педагогів до участі в конкурсах різних рівнів;

-  стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями;                                                                                                                                                - удосконалення психолого-педагогічної освіти вчителів;

-  удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації освітнього процесу, життєдіяльності навчального закладу;                            

- забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання учнів;                                                                                                                                                      -  забезпечення ефективної роботи методичного кабінету;

 -  поширення педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях та на освітніх сайтах; забезпечення  змістовного  наповнення веб-сайту закладу.                                                           

Участь вчителів в роботі шкільних методичних об’єднань сприяла  розвитку професійної діяльності, активізувала  особистісний потенціал кожного вчителя. Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, загальношкільних семінарів, інших методичних заходів. В роботі предметних МО використовувались різні форми роботи:    повідомлення, виступи, огляди, дискусії, тощо.     Вироблялись методичні рекомендації на основі вивчених та обговорених питань, впровадження яких сприяло підвищенню фахового рівня педагогів та рівня навчально-виховної роботи.                                                                                                                                                        Однією з важливих проблем у плануванні методичної роботи є  підвищення професійного рівня вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення. Саме тому в плані методичної роботи школи були передбачені, крім колективних, індивідуальні форми роботи:  робота над науково – методичною проблемою, самостійна робота над методичною  темою, самоосвіта, консультування, творчі звіти, опрацювання фахових журналів  та  методичної літератури.                                                                                                                         

       У 2021-2022н.р. шкільний методичний кабінет  продовжував  роботу щодо вивчення та узагальнення ППД, стимулював роботу педагогів щодо оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями,сприяв поширенню педагогічного досвіду вчителів школи у фахових виданнях.

         З боку методичного кабінету надавалася допомога, проводилося індивідуальне консультування вчителям, які навчалися на курсах підвищення кваліфікації

Участь вчителів в роботі шкільних методичних об’єднань сприяє розвитку професійної діяльності, активізує особистісний потенціал кожного вчителя.

        Діяльність методичного об`єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2021-2022 навчальному році була спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, на виконання державних програм, культурного та духовного відродження держави. Тому творча діяльність учителів була спрямована на пошуки способів реалізації вимог та завдань, поставлених перед педагогами . Робота методичного об’єднання проводилась згідно з планом роботи. Діяльність МО базувалася на таких засадах:                                                                                                         

-Координація навчальної, науково- методичної, організаційної роботи вчителів

– філологів, історії, правознавства;                                                                                                                                                              

 -Здійснення методичного забезпечення викладання української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії та правознавства;                                                                                                                       

 -Втілення в практику нових методик і технологій, контроль стану викладання предметів;                          

-Обмін досвіду членів МО;                                                                                                                                         

-Участь у шкільних, районних та Всеукраїнських конкурсах та олімпіадах.                                                                    

Цікаво проводили вчителі нетрадиційні за формою уроки,вікторини,літературні вітальні, диспути. Найбільшу увагу вчителі приділяли активізації самоосвіти учнів через систему різнопланових творчих завдань, що сприяють розвиткові здібностей та обдарувань школи                                                                                                                                         

Всі члени МО працювали над методичною темою «Інноваційні технології як засіб формування загальних та предметних компетентностей »

Впродовж навчального року було проведено наступні заходи:

       Протягом перших двох місяців навчання вчителями  опрацьовано нормативні документи МОН України щодо організації навчально-виховної роботи під час викладання природничих дисциплін.

  Впродовж  жовтня  по грудень 2021 року   відбувся І та ІІ  етап Всеукраїнських предметних олімпіад.  Учні  нашої школи  зайняли  призові місця, а саме учениця 9 класу  Куру Аліна – ІІІ місце з географії, учениця 11 класу Пиврвар Діана – ІІ місце з інформаційних технологій, учениця 9 класу, Сосюкіна Софія – ІІ місце з біології,  учениця  класу Козлова Марія – ІІ місце з біології, учень 7 класу Куилов Захар- ІІ місце  зматематики.

    Щороку  учні нашої школи приймають участь у XIV Всеукраїнська інтернетолімпіада «На Урок» з інформатики .

 Методичне обєднання вчителів мистецтва,фізичної культури та трудового навчання в 2021-2022 н.р продовжувало працювати над проблемним питанням : «Патріотичне виховання молоді,формування активної життєвої позиції в сучасних умовах розвитку українського суспільства».                                                                                                                                   

 Вчителями було розглянуто такі питання:                                                                                                    

 - розвиток творчої активності педагога та учнів;                                                                                           

 - створення умов для професійного зростання,самоосвіти ,творчої діяльності вчителів;                                                                                                               - забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій та методик  навчання та виховання школярів;                                                                                                                       Протягом року вивчали і впроваджували в практику своєї роботи передовий педагогічний досвід вчителів школи;                                                                                                                 відвідували та проводили обговорення уроків ,обмінювались досвідом.                                                                                                                                   Протягом 2021-2022н.р на засіданнях шкільного МО було розглянуто такі питання.

Затвердження  плану роботи ШМО трудового навчання,музичного мистецтва,фізичної культури та вчителів асистентів                                                                                            .Дотримання методичних рекомендацій МОН України в навчальному процесі.                 

Обговорення і затвердження модульного навчання  у5-11класах.Опрацювання нормативних документів,єдиних вимог до усного та писемного мовлення.                               

Методичні рекомендації щодо проведення уроків фізкультури ,трудового навчання і музичного мистецтва за новим державним стандартом.                                                

Удосконалення навчально-виховного процесу на основі сучасних технологій. Взаємовідвідання уроків .Відкриті уроки вчителів,які

атестуються .                                           

Організація та методика проведення рухливих ігор на уроках фізичної культури.                                   

Використання проектих технологій на уроках трудового навчання.                         

Виховання інтересу і звичок до занять фізичними вправами.                                                                                     

 Робота вчителя над проблемним питанням.                                                                                   

Виховання естетичних смаків засобами музики. Вивчення і узагальнення кращого досвіду у проведенні уроків із розділу баскетболу гандболу,волейболу ,футболу і легкої атлетики.                                                                                  

З метою вивчення та поширення передового педагогічного досвіду вчителі – члени МО протягом року працювали над такими проблемними питаннями .                                  

Удоконалення навчально-виховного процесу на основі сучасних технологій.                                                                                                                   Організація та методика проведення рухливих ігор на уроках фізичної  культури.                                                                                                                     Виховання естетичних смаків засобами музичного мистецтва.                                      

 Інклюзивне навчання в закладах освіти.                                                                                       

Протягом начального  року було проведено такі предметні тижні:                                                             

 Олімпійський тиждень.                                                                                                                 

 Тиждень Захисту Вітчизни.                                                                                                          

 Тиждень музичного мистецтва  та трудового навчання.                                                 

Проводились шкільні змагання з настільного тенісу,волейболу,легкої атлетики,баскетболу – згідно календаря спортивно-масових заходів.  Районні змагання проводились згідно районного положення про змагання.   Підготовка і участь учнів закладу  у грі «Сокіл Джура».      

На виконання плану роботи школи, протягом 2021-2022 навчального року в школі було організовано роботу методичного об’єднання класних керівників 1-11 класів, яке працювало відповідно плану роботи школи та плану роботи методичного об’єднання класних керівників.

   Методичне об`єднання класних керівників працювало над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах. Перед ними постає завдання: виховати громадянина – патріота, формувати громадську активність дітей та підлітків, які люблять свій народ, Україну, готові самовіддано захищати і розбудовувати її .

   Робота методичного об’єднання класних керівників спрямована на формування умінь вчителів плідно працювати з учнями, враховуючи інтереси й запити самих школярів, індивідуальний підхід у виховній роботі, охоплює питання планування, організації та аналізу ефективності виховного процесу, різноманітних засобів навчання.

   Однією з основних проблем у виховній роботі з учнями є налагодження індивідуального підходу до кожної особистості, розвиток творчого потенціалу дитини та профілактична робота, направлена на правовий аспект у вихованні учнів, схильних до правопорушень. Адже кожна дитина - це особистість. А кожна особистість потребує творчого підходу, великого терпіння і любові з боку вчителя. Тільки при такому підході до справи є шанс розкрити і розвинути усі кращі сторони чутливої дитячої душі, творчого потенціалу дитини.

   Методичну роботу з педагогами сконцентровано на вирішенні проблемного питання: вивчення історії рідного краю, ознайомлення учнів з культурною спадщиною українського народу, з народними традиціями формування в учнів кращих якостей національного характеру, виховання громадянина України; використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності, та освітньому процесі в школі, виховання самостійної, творчої , комунікабельної та толерантної особистості.

   Протягом 2021-2022 навчального року члени МО класних керівників працювали над реалізацією виховної проблеми: :  «Становлення та розвиток особистості учня на основі національних цінностей та толерантності».

    Робота класних керівників відповідає вимогам:

 - Закону України «Про освіту»;

 - Закону України «Про Загальну середню освіту»;

 - Посадової інструкції;

 - Наказу МОН МС України від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»;

 - Методичних рекомендацій МОН від 25.07.14 № 1/9-376 з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році;

 - Методичних рекомендацій «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та пост-конфліктний період» ;

 - Концепції національно-патріотичного виховання молоді, затвердженої спільним наказом Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки від 27.10.2009 № 3754/981/538/493;

  - Наказу МОН від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України;

- Методичних рекомендацій для проведення бесід з учнями загальношкільних навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами; поведінки у надзвичайній ситуації. (Лист МОН України від №1/9-385 від 30.07.2014)

- Концепції сімейного виховання в системі освіти України «Щаслива родина»

- Наказу МОН від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України».

Методичне об’єднання працювало над такими основними завданнями:

1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.

 2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.

 3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо форм і методів роботи.

 4. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників.

 5. Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників, систематичне ознайомлення з новинками методичної літератури.

 6. Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

 7. Залучення класних керівників до інноваційної, пошукової діяльності, впровадження нетрадиційних методик, сучасних інтерактивних методів.

  Протягом 2021-2022навчального року  було проведено 5 засідань МО, на яких було розглянуто питання планування виховної роботи в класах, опрацьовані основні нормативні документи з виховної роботи, проводилось анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі. Розглядались педагогічні ідеї щодо підвищення позитивної мотивації учнів до навчальної діяльності та профілактики безпричинних пропусків уроків, проводилася робота щодо формування виховних систем класів і їх оформлення, вивчалися новинки педагогічної літератури та передовий педагогічний досвід.

   Класні керівники протягом 2021-2022 навчального року брали участь та допомагали у проведенні загальношкільних та Всеукраїнських акцій, тематичних виставок, конкурсів, екскурсій. Сприяли налагоджуванню зв’язків з батьками, організації та відзначення традиційних шкільних свят.

   Разом з тим необхідно продовжити роботу з учнями щодо попередження негативних проявів та правопорушень в учнівському та молодіжному середовищі. Багато традиційних свят та інших виховних заходів проводиться в школі, але хотілося, щоб якомога більше приділялося уваги кожній дитині, щоб талант і обдарованість проявлявся не в останній рік навчання в школі, а значно раніше, щоб радість і  задоволення від успіхів та досягнень наших дітей отримували батьки і педагоги протягом всього навчання учнів у освітньому закладі. 

   У 2020-2021 навчальному році члени методичного об’єднання класних керівників продовжать роботу щодо :

- реалізації науково-методичної проблеми школи;

- підвищення професійної майстерності класних керівників;

- поширення творчих доробок з питань виховної роботи на сторінках фахових видань;

- використання інноваційних форм і методів роботи, реалізації проектної технології  з учнівськими колективами щодо ціннісних ставлень особистості визначених програмою  «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів.»

  Орієнтовні очікувані кінцеві результати:

- рівень готовності учня до життя у сім’ї і суспільстві;

- рівень громадянської свідомості;

- рівень здоров ’я і здорового способу життя;

- рівень вихованості.

   Використання Інтернет-ресурсів та інформаційних технологій ефективне для отримання учнями необхідних знань та вмінь, активізує пізнавальну активність учнів, допомагає формувати життєві та загальнонавчальні компетенції.

    Проаналізувавши роботу методичного об’єднання класних керівників можна зробити висновок про те, що класні керівники підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у роботі з вихованцями, є активними учасниками акцій, проектів учнівського самоврядування. Разом з тим необхідно продовжити роботу з учнями щодо попередження негативних проявів та правопорушень в учнівському та молодіжному середовищі.      

    Класний керівник має бути яскравою, інтелігентною, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, прагнути до постійного вдосконалення, духовного зростання.   

   Становлення таких якостей особистості педагога має забезпечувати методична робота з класними керівниками як складова частина всієї методичної роботи закладу.

У наступному навчальному році продовжити роботу над реалізацією проблеми:  «Становлення та розвиток особистості учня на основі національних цінностей та толерантності».                                                                                                                    

 Проаналізувавши роботу методичного об’єднання класних керівників, можна зробити висновок про те, що класні керівники підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у роботі з вихованцями, є активними учасниками акцій, проєктів учнівського самоврядування. Разом з тим необхідно продовжити роботу з учнями щодо попередження негативних проявів та правопорушень в учнівському та молодіжному середовищі.

Роботу МО вважати  задовільною  та виконаною у повному обсязі.                              

Протягом року здійснено діагностування вчителів, узагальнення показників  рівня навченості учнів із географії,хімії,історії та правознавства,трудового навчання,фізкультури та Захисту України.. Про що свідчать відповідні накази, протоколи   педрад,  на яких розглядалися питання вивчення даного  предмета.                                     Розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учителів та учнів сприяли  різноманітні форми роботи,  проведені у школі в минулому навчальному році.                                        

Засідання педагогічної ради, методичні ради, наради при директорі та заступниках,творчі звіти вчителів,відкриті уроки,співбесіди з класними керівниками по питанню роботи з батьками,вивчення стану викладання предметів,індивідуальні консультації.                                                

При підготовці до засідань педагогічної ради видавався наказ по закладу, визначалась робоча група. Це давало змогу ґрунтовно висвітлити питання. Адміністрація і учителі представляли доповіді і виступи, які систематизовано у окремій папці, що дає можливість активніше  використовувати матеріали у методичній роботі

Однак у здійсненні методичної роботи мали місце деякі суттєві недоліки:                                                    

- членам методичної ради необхідно пожвавити видавничу діяльність;

- окремі учителі недостатньо працюють з обдарованими учнями ;                        

- керівники м/о  недостатню увагу приділяють оформленню протоколів засідань, які часто містять схематичний характер;

  - керівниками м/о не налагоджено роботу по випуску методичних рекомендацій;

  - покращити роботу по залученню вчителів до участі у районному конкурсі «Учитель року».

Методичну роботу в 2021/2022н.р.вважаю  задовільною.

 

Аналіз якісного складу та

освітнього рівня педагогічних працівників

У 2021-2022 навальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Навантаження педагогів розподіляється відповідно до фахової освіти працівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті якості, працездатність, інші характеристики.

Час висуває нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Перспектива в освіті така, що вчитель, який не володіє навичками роботи з комп’ютером та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес. Під час карантину, коли деякі класи або всі класи були на дистанційній формі навчання, та під час воєнного стану , саме такі вміння дали нам можливість виконати навчальні програми та завершити 2021-2022 навчальний рік.

Увесь педагогічний колектив тримав постійний зв’язок з учнями та їх батьками. Корисна та змістовна робота колективу школи була на гідному рівні.

      Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Типового положення про атестацію педагогічних працівників», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550  у  навчальному році здійснювалась курсова перепідготовка у очному і у дистанційній формі.  Курсова перепідготовка здійснювалася відповідно  до графіка, який складається  на кожний рік та затверджується педагогічною радою. Згідно з Порядком підвищення кваліфікації педагогічних працівників курсову перепідготовку потрібно проходити щороку. Атестація  педпрацівників здійснювалася відповідно до перспективного плану атестації педагогічних кадрів з метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності освітнього процесу.

Курсова перепідготовка вчителів

1

 

Тараненко Галина Олександрівна

Учителі зарубіжної літератури

МОІППО

30

177-2021

курс

очна,денна

 

 

2021-09-13—2021-09-16

бюджет

2

Пивовар Анатолій Валентинович

Учителі математики

МОІППО

30

316-2021

курс

дистанційна

 

2021-09-13—2021-09-16

бюджет

3

Сосюкіна Оксана Василівна

Учителі біології і екології

МОІППО

30

197-2021

курс

очна,денна

 

2021-10-04—2021-10-07

бюджет

4

Калкутін Микола Олексійович

Учителі фізичної культури, керівники гуртків спортивного напряму

МОІППО

30

195-2021

курс

 

очна,денна

2021-10-04—2021-10-07

бюджет

5

Бізікова Наталія    Вікторівна

Учителі основ здоров'я

МОІППО

30

курс

211-2021

 

очна,денна

2021-10-11—2021-10-13

бюджет

6

Звєрєва Юлія Вікторівна

Гра як засіб інтеграції предметів: додатки та онлайн-інструменти, які допоможуть перетворити навчання на захоплююче пізнання

МОІППО

10

MOD 244-2021

 

очна,денна

2021-10-18—2021-10-18

 

бюджет

7

Звєрєва Юлія Вікторівна

Діяльнісний підхід у початковій школі (за сприяння The LEGO Foundation)

МОІППО

10

MOD 275-2021

модуль

очна,денна

 

2021-11-17—2021-11-17

бюджет

8

Яланжи Валерія Георгіївна

Учителі української мови і літератури

9-2022

курс

2022-01-17—2022-01-20

9

Пивовар Світлана Михайлівна

Робота з візуальними джерелами на уроках історії

MOD 12-2022

модуль

2022-01-24—2022-01-27

10

Пивовар Світлана Михайлівна

Еволюція освіти в загальноісторичному вимірі

MOD 20-2022

модуль

2022-01-26—2022-01-26

11

Пивовар Світлана Михайлівна

Використання інтерактивних плакатів на уроках історії

MOD 35-2022

модуль

2022-02-21—2022-02-24

12

Бізікова Наталія Вікторівна

Заступники директорів із виховної роботи, методисти, педагоги-організатори, керівники гуртків, культорганізатори закладів позашкільної освіти (цифровий компонент)

86-2022

курс

2022-03-21—2022-03-24

13

Шипіна Ольга Олександрівна

Учителі математики

99-2022

курс

2022-04-04—2022-04-07

14

Іванова Тетяна Дмитрівна

Керівники гуртків художньо-естетичного напряму (декоративно-прикладне мистецтво)

116-2022

курс

2022-04-11—2022-04-14

 15

Звєрєва Юлія Вікторівна

Учителі початкових класів, які у 2022–2023 н. р. працюватимуть із учнями 2 класу

123-2022

курс

2022-05-03—2022-05-06

16

Чельцова Юлія Леонідівна

Учителі трудового навчання (обслуговуючі види праці), технологій, 5–9 класи

130-2022

курс

2022-05-10—2022-05-13

17

Сліпущенко Людмила Анатоліївна

Формування в учнів компетентностей у природничих науках в освітньому процесі мовно-літературних дисциплін

MOD 135-2022

модуль

2022-05-23—2022-05-26

18

Сосюкіна Оксана Василівна

Діяльнісний підхід в освітньому процесі з біології і екології як новий стиль викладання предмета

MOD 136-2022

модуль

2022-05-24—2022-05-24

 

    У н.р. атестувалося   учителів:Бізікова Н.В.,Савка О.В.,Тараненко Г.О.

    Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу на високому рівні.

На кінець 2021-2022 н.р. якісний склад педагогічного колективу становить:
спеціаліст вищої категорії – учителів, що становить -3;

спеціаліст першої категорії  - учителів, що становить -12;

спеціаліст  -3

Проведено анкетування педагогічних працівників «Готовність педагогів до інновацій», яке показало, що 82,4 % членам колективу завжди цікаві новації та експерименти в педагогічній діяльності та усі готові до інноваційної педагогічної роботи.

Обдарована дитина

        Педагогічний колектив школи упродовж  року  проводив роботу,  спрямовану на   розвиток в учнів інтересу до знань та  формування творчої особистості через:

-  використання інформаційних технологій, методу проектів, моделювання педагогічних ситуацій;      

-виховання компетентної особистості учня для життя в інформаційному суспільстві;    

- поєднання всіх видів діяльності учнів та вчителів для розвитку спільної творчості;    

-  формування в учнів стійких мотиваційних установок і  застосування набутих знань;   

-  організації самоосвітньої діяльності, науково-дослідницької роботи вчителів;    

- впровадження  принципу органічного взаємозв’язку навчання та розвитку обдарованих дітей.

 Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», на виконання Обласної цільової програми роботи з обдарованою молоддю на2021-2022 роки, було затверджено план роботи з обдарованими дітьми,  за яким  створювалися умови для пошуку, розвитку й педагогічної підтримки талановитих дітей та підлітків,  стимулювалося творче самовдосконалення учнів, самореалізація у сучасному суспільстві. Для реалізації шкільної програми з питань роботи зі здібною та обдарованою молоддю в школі створена певна система роботи: щорічно оновлюється банк даних про обдарованих дітей, з варіативної частини виділені додаткові години  для підсилення української мови, історії, математики, гуртки.

Звичайно, пандемія та ситуація з вторгненням рф в Україну внесла свої корективи, Та все ж у  жовтні  відбувся  шкільний етап олімпіад з базових дисциплін, в яких взяли участь  14 учнів,в листопаді-грудні відбувся ІІ етап всеукраїнської олімпіади

Учні школи брали   участь у ІІ етапі  Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика (3-9 класи); у конкурсі читців .

Щоб посилити інтерес учнів до навчальних предметів, поглибити прагнення до пізнання і саморозвитку, у школі систематично проводяться предметні тижні: тиждень фізкультури і спорту (вересень 2021), тиждень історії та права, англійської мови (жовтень 2021), тиждень початкової школи, корекційно-розвиткової роботи  (листопад 2021), тиждень знань з безпеки життєдіяльності (грудень 2021), тиждень математики,фізики та інформатики (лютий 2022). Через запровадження дистанційного навчання онлайн було проведено тиждень української мови (березень 2022), тиждень екології та біології (квітень 2022), тиждень трудового навчання (травень 2022).

Участь вчителів у методичних  конкурсах, вебінарах,олімпіадах.

 

№ 3/п

  П.І.П.вчителя

     Курси,модулі

Методичні конкурси

Вебінари,семінари,конференції,тренінги

Предметні олімпіади

1

Шипіна О.О.

26.03-26.11 «Фінансова грамотність»

 

 

 

Науково-практична конференція: «Рівні серед рівних:інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами»

 

Пройшла тестування на національній онлайн-платформі.

Дія.Цифрова освіта.(сертифікат)

 

Інформаційна кампанія «Місяць цифрової грамотності»

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Савка О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Курси «Вчителі початкових класів, які викладають у 2 класі в 2021-2022н.р.» (Вересень)

                                                                                                                  

Курси «Години медіаграмотності: навчатися»                                                (Лютий)

 

 

 

 

 

 

Всеукрвїнська науково-практична конференція «Рівні серед рівних: Інноваційні підходи до дітей з особливими освітніми потребами»  

                                                                                                                             ( Грудень)

Вебінар «Партнерство між школою і батьками: підходи та способи втілення»             

                                                                                                                           (Листопад)

Вебінар «Квест-гра як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів у навчально-виховному процесі.                                                         (Листопад)

 

Вебінар «Як оцінювати не знецінюючи. Про формувальне оцінювання»         (Грудень)

 

Вебінар «Форми та методи дистанційної роботи з учнями початкових класів» 

                                                                                                                                      (Січень)

 

Курси «Години медіаграмотності: навчатися»                                                    (Лютий)

 

Вебінар «Інструменти і прості механізми  в ЯДС: досліджуємо речі»             (Лютий)

 

Вебінар «Застосування методів інтерактивного навчання на уроках укр.. мови»       

                                                                                                                                      (Лютий)

 

Вебінар «Окремі питання завершення 2021-2022н.р. навчального року в початковій школі»                                                                                                                       (Травень)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

Скрипченко І.Г

26.03-26.11 «Фінансова грамотність»

 

 

 

 

 

 

Цифрова безпека вчителя інформатики., #Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти..,

Семінар Моіппо Нормативно - правова допомога.,

Семінар, Організаційно- методичні підходи до оцінки освітніх труднощів осіб з ООП та визначення рівнів підтримки в закладах освіти Коблівської ОТГ.,

Онлайн Семінар Моіппо  Психологічна підтримка особистості в кризових умовах життєдіяльності.,

Тренінг для дітей з інклюзією від ізраїльських фахівців. ДОПОМОГА ДІТЯМ ТА МОЛОДІ З ООП у надзвичайних ситуаціях.

Всеукраїнська науково-практична конференція Квантраціо

 

Інформаційна кампанія «Місяць цифрової грамотності»

 

 

4

Яланжи В.Г.

 

 

 

Науково-практична конференція: «Рівні серед рівних:інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами»

 

Пройшла тестування на національній онлайн-платформі.

Дія.Цифрова освіта.(сертифікат)

 

 

 

5

Казновецька О.В

 

 

Сертифікат за участь у презентації програми онлайн-обміну “GOxChange у школі”

 

Інформаційна кампанія «Місяць цифрової грамотності»

 

Вебінари:

«Практикуємо формувальне оцінювання»;

«Використання онлайн –тестів «На Урок» здійснення поточного, підсумкового та формувального оцінювання»;

 

«Освіта в умовах воєннного часу:виклики,рішення,реалізаці.».

 

6

БізіковаН.В.

25.02-16.11.2021-курси «Фінансова грамотність»

09.03.-12.03.-курси підвищення кваліфікації з хімії

-07.06-10.06. курси підвищення кваліфікації з географії

01.11.-04.11.-курси підвищення кваліфікації учителів географії

 

 

 

»

 

 Пройшла тестування на національній онлайн-платформі.

Дія.Цифрова освіта.(сертифікат)

Сертифікат за участь у презентації програми онлайн-обміну “GOxChange у школі”

Інформаційна кампанія «Місяць цифрової грамотності»

Вебінар

Захід для вчителів «Захист дітей від сексуального насильства:формування навичок безпечної поведінки у дітей різного виду» МБО Служба порятунку дітей

 

7

Сосюкіна О.В.

 

 

 

Пройшла тестування на національній онлайн-платформі.

Дія.Цифрова освіта.(сертифікат)

Інформаційна кампанія «Місяць цифрової грамотності»

Сертифікат за участь у презентації програми онлайн-обміну “GOxChange у школі”

 Вебінар

Захід для вчителів «Захист дітей від сексуального насильства:формування навичок безпечної поведінки у дітей різного виду» МБО Служба порятунку дітей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна робота

Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, педагогічний колектив закладу освіти протягом 2021-2022н. р. орієнтувався на нормативно-правову базу з питань виховної роботи.

В зв’язку з пандемією, що спричинена поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 та впровадженням карантинних обмежувальних заходів, а також, введенням ВС, освітній процес закладу був організований у дистанційній формі . Усі заходи протягом року проведені з дотриманням усіх правил соціального дистанціювання.

На виконання Державної Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» у закладі сплановано систему заходів різного спрямування із забезпеченням  виконання завдань, які є метою сучасного освітнього процесу:  формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особисті, готової протистояти асоціальним впливам, справлятися з особистими проблемами, творити себе та оточуючий світ.

Для реалізації згаданої вище Державної Програми був розроблений план виховної роботи закладу освіти та плани виховної роботи класних керівників відповідно до таких ціннісних орієнтирів:

·        Ціннісне ставлення до себе.

·        Ціннісне ставлення до сім′ї, родини, людей.

·        Ціннісне ставлення до праці.

·        Ціннісне ставлення до природи.

·        Ціннісне ставлення до мистецтва.

·        Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Стрижнем виховного процесу в 2021-2022 н. р. є національно – патріотичне та громадянське спрямування.

Над реалізацією мети  і завдань виховної роботи в школі  працює 11 класних керівників, практичний психолог, шкільний бібліотекар та заступник директора з виховної роботи.

Колектив закладу керувався головним завданням – виховати морально здорову, духовно багату, різнобічно розвинуту людину, яка поважає й любить рідну землю, культуру свого народу; громадянина правової держави, який знатиме й поважатиме закони, любитиме Україну, орієнтуватиметься в сучасному політичному житті й буде готовий працювати заради процвітання своєї країни.

Протягом року у виховній роботі закладу суттєво підвищено рівень  превентивної роботи, національного та патріотичного виховання, важливим елементом якої є організація виховної роботи відповідно до оновленої системи учнівського самоврядування, яка опирається на положення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).

Важливим є те, що більшість подій та заходів, що проходять в закладі, висвітлюються на сторінках сайту школи та в групі закладу освіти у Фейсбук. Це дає можливість систематично інформувати батьків та громадськість про проведену роботу в школі. Адже через карантинні обмеження дана група осіб не могла бути фізично присутня під час їх проведення.

Протягом навчального року було створено та розміщено на вказаних сайтах фото-звіт виховних заходів та відеороликів, зокрема до Дня працівника освіти, святкування Нового року, онлайн-заходи до Дня Матері, онлайн-флешмоби до Дня Соборності, Дня рідної мови та інші

Досить серйозно у закладі розвивається волонтерський рух. Надзвичайно активно долучилися діти, працівники школи та усі небайдужі до участі в акції благодійного фонду "Серце до серця" з метою збору коштів для закупівлі медичного обладнання дитячим лікарням. Всі кошти  надіслані на рахунок благодійного фонду організаторів даної акції. Також проводилась робота та збір коштів для допомоги ЗСУ.

Поза увагою не залишаються і наші колеги, вчителі-пенсіонери, які систематично учні закладу відають з професійними святами, Днем  народження.

Щотижня класними керівниками проводяться години спілкування та інформування. Також наш заклад освіти постійно долучається до відзначення усіх пам’ятних та знаменних дат та до всіх заходів, що проходять в країні.

Класними керівниками систематично проводяться бесіди з БЖД «Використання піротехнічних засобів», «Правила безпечної поведінки на канікулах» та інші.

У рамках Тижня безпеки дорожнього руху восени в закладі проведено єдиний національний урок "Безпечна дорога". Метою даного заходу є попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму.

З метою організації превентивного виховання з учнями 5 - 11 класів проведено бесіду на тему "Права та обов'язки учня. Булінг. Недопущення вчинення насильства  в сім'ї, його форми, відповідальність за вчинення". Для учнів школи постійно проводяться інформативні бесіди щодо стану злочинності серед неповнолітніх осіб в територіальній громаді. До превентивної роботи були спеціалісти Служби у справах дітей, дільничий, співробітники районного відділу поліції  з профілактичною бесідою «Відповідальність неповнолітніх».

Педагогічний, технічний та учнівський колективи школи постійно дбають про чистоту та комфорт в приміщенні закладу та біля нього. У жовтні проведено загальношкільну акцію по благоустрою території біля закладу. У травні силами педагогічного колективу впорядкована уся територія біля нашого закладу освіти.

Над реалізацією завдань виховної роботи в школі у 2021 - 2022 н.р. працювали класні керівники, педагог-організатор, психолог, заступник директора з виховної роботи, заступник директора з навчальної-виховної роботи.

Виховання - наскрізний процес. Учасники освітнього процесу  виховують в учнів національну  самосвідомість,  патріотизм,  формують  фізичну  та  екологічну  культуру,  здоровий  спосіб  життя, створюють умови для розвитку творчої особистості. 

Постійно проводиться взаємодія з батьками учнів, заходи з протидії булінгу та домашньому насиллю, гурткова робота, а також систематична взаємодія з органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами.

На базі школи працює 3 гуртків та 1 спортивна секція, які сприяють різноманітному творчому дозвіллю вихованців. В цьому році наші гуртківці прийняли активну участь і здобули призові місця на районних, обласних конкурсах і змаганнях: «Вертеп 2022»,змагання з волейболу,змагання з тенісу,спортивний челендж «До Перемоги»

 Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.

Основою виховного процесу у закладі є людина як найвища цінність.

Виховна система закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:

системності;

національної спрямованості;

гуманізації та демократизації;

творчої діяльності;

самостійності і самореалізації;

врахування інтересів, запитів різних категорій учнів

ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :

освітньої  діяльності;

позаурочної та позакласної діяльності;

роботи органів учнівського врядування;

взаємодії з батьками.

Виховна робота в Тузлівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів протягом 2021-2022 навчального року була спрямована на виконання завдань, поставлених Конвенцію про права дитини, Законом України «Про охорону дитинства», Законом України «Про освіту», Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2022 року (Указом Президента України від 25 червня 2017 року №344/2017), концепцією програми «Школа доброзичливого ставлення до дитини», Державною соціальною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2022 року, проєктом «Безпечна школа» (антибулінг), методичними рекомендаціями з деяких питань організації в закладах освіти виховної роботи.  Виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:

• військово-патріотичне виховання;

•громадсько-правове виховання;

• екологічне виховання;

• художньо-естетичне виховання;

• родинно-сімейне виховання;

•моральне виховання;

• профорієнтаційне виховання;

• превентивне виховання

• формування здорового способу життя;

 розвиток творчих здібностей.

Та відповідно до основних орієнтирів виховання:

• ціннісне ставлення до себе;

• ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

• ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

• ціннісне ставлення до праці;

• ціннісне ставлення до природи;

• ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

        Основною метою у вихованні учнів у 2021-2022 навчальному році є продовження формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.

        Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.

     Виховна робота в 2021-2022 навчальному році була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на осмислення самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі, мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

У Тузлівському ЗЗСОІ-ІІІ ст. протягом 2021-2022 навчального року було охоплено виховною роботою 96 учнів, а саме учні 1-11 класів.

       Педагогічний  колектив  створює  сприятливі  умови  для поліпшення  рівня  виховного  процесу,  плідно  працює  над  виховною  проблемою  «Становлення та розвиток особистості учня на основі національних цінностей та толерантності»

     Для  реалізації  проблемної  теми  було  розроблено  план  виховної  роботи, який  охоплює  всі  напрями  виховання,  включає  в  себе  календарні,  традиційні  шкільні   свята,  різноманітні  заходи. На  позакласних  заходах  класні  керівники  виховують  національну  самосвідомість,  патріотизм,  формують  фізичну  та  екологічну  культуру,  здоровий  спосіб  життя, та створюють умови для розвитку творчої особистості.

    З  метою  поширення правових  знань,  підвищення  рівня  правової  освіти,  профілактичної  та  превентивної  роботи , а також забезпечення  повноцінного  розвитку   дітей  і  молоді,  охорони  та  зміцнення  їхнього  здоров’я,  формування  фізичних  здібностей  особистості у 2021-2022 навчальному році було  проведено такі заходи:

Свято першого дзвоника «Квест» (вчителі закладу);

Змагання «Веселі старти» до Дня фізичної культури та спорту (1-4 класи, – вчителі фізичної культури);

Урок здоровʹ я «Молодь обирає здоровʹя» (9клас, - вчитель основ здоровʹя);

Тренінгове заняття «Викресли булінг»  (7 клас,  практичний психолог);

На подвір’ї школи відбувся флешмоб «Композиція голуб Миру» (педагог-організатор);

Участь у Міжнародному мовно- літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка (1-11 клас – вчителі української мови та літератури);

Інтерактивна виховна година  до Дня української писемності та мови «Мова – ДНК нації» (класний керівник 4 класу);

Всеукраїнський радіодиктант до Дня української писемності та мови ;

Акція «Добро починається з тебе» в рамках тижня доброти (1-11 класи, педагог – організатор);

Тренінгове заняття «Сонячний настрій» (практичний психолог);

Година спілкування «Планета толерантності» (класний керівник 7 класу);

Тренінгове заняття «Настрій в долонях» до Дня толерантності ( практичний психолог);

Тематична лінійка «Україна – територія гідності та свободи» (1-11 класи,  педагог - організатор);

Акція «Запали свічку» до Дня памʹяті жертв голодоморів (1-11 клас, педагог – організатор);

Виховний захід «Голодомор – біль серця всієї України»   (9-11 клас, вчитель історії);

Флешмоб «Наші долоні проти насильства» в рамках Акції «16 днів проти насильства» (5-11 класи, практичний психолог);

Флешмоб «Не будь байдужим» до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом та в рамках Акції «16 днів проти насильства» (5-11 класи,   практичний психолог  );          

Спортивні змагання «Ну-мо, хлопці» до Дня збройних сил України        (9-11 класи, вчителі закладу - вчитель фізичної культури);

Всеукраїнський урок – турнір «Закон – мій друг» (9-11 класи, вчитель правознавства);

Акція до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом «Червона стрічка»(педагог-організатор);

Свято Св.Миколая квест «У пошуках скарбів» (1-4 класи;  ЗДВР);

Новорічне шоу «Зірковий вечір» (5-11 класи; класні керівники, педагог – організатор);

Бесіда «Гігієна  школяра» (1-11 класи; Коваленко Л.А.- медична сестра);

Виховні заходи до Дня Соборності України (1-11 класи; педагог - організатор);

Заходи до Дня безпечного інтернету (1-11 класи, вчитель інформатики;

Виховний захід «Герої не вмирають» до Дня пам яті героїв Небесної Сотні (5-11 класи, педагог-організатор);

За період воєнного стану дистанційно здійснювалася виховна діяльність. Згідно плану виховної роботи закладу  проводилися (по можливості) заплановані заходи. Для організації  заходів  було створено групи  у Viber. Результати роботи публікувалися на сторінці нашої школи у Фейсбук.

  Флешмоб  «Вишиванка єднає українців» (педагог-організатор);

  Всеукраїнський фізкультурний  онлайн-челендж «Разом до Перемоги» (педагог-організатор);

  Проведено дистанційно свято останнього дзвоника .

На початку 2021 року було перевірено банк даних дітей пільгових категорій, який систематично оновлювався. На сьогодні в школі навчається 85 учнів з них :28 багатодітних сімей, 4 дітей – інвалідів, 3 дитини  учасників АТО, 4 учні- діти-напівсироти, 1 учень  постраждалих в наслідок аварії на ЧАЕС,1 учень- дитина – сирота.

 

Протягом року проводився облік відвідування учнями навчальних занять. Відомості про відсутніх учнів та причину їх відсутності записувалися в книгу обліку відвідування занять. Причини відсутності підтверджувалися медичними довідками та іншими документами, які зберігалися в особових справах учнів. Однією зі складних проблем сучасної школи є наявність правопорушень серед дітей та підлітків.

Для ефективної реалізації виховного процесу в закладі організовано роботу  методичного об’єднання класних керівників, на засіданнях якого розглядаються актуальні питання виховної роботи. Тема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників на 2021-2022 навчальний рік «Формування в учнів національно-патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови , традицій на основі виховання ціннісного ставлення до держави і суспільства»Проведення засідань сприяє підвищенню теоретичного рівня педагогічних кадрів, розширенню їхнього світогляду, допомагає отримати необхідні знання для втілення інноваційних особистісно зорієнтованих виховних технологій, впроваджувати активні форми і види діяльності, сприяє запровадженню інтерактивних методик у виховний процес.

Рада профілактики правопорушень.

         Значну  увагу  приділяли роботі Ради профілактики правопорушень, профілактиці булінгу  у шкільному  середовищі  та  роботі  з  попередження  випадків  торгівлі  людьми. Питання з профілактичної роботи з попередження правопорушень та злочинів серед учнів розглядалися: на нарадах при директорові, на засіданнях методичного об’єднання класних керівників,на засіданнях Ради школи.

   Особливу увагу приділяли роботі з попередження шкільного булінгу. Дуже небезпечним та поширеним  стало явище цькування в  українських школах. За даними соціологічних опитувань 25% школярів зазнавали цькувань,67 % дітей були жертвами, кривдниками або свідками булінгу, 48 % дітей нікому не розповіли про пережите.

 Усі заходи сприяють поліпшенню умов навчання, розвитку та виховання дітей. З учнями школи, схильними до девіантної поведінки та пропусків навчальних занять без поважних причин, проводиться планомірна робота щодо охоплення їх навчанням та позаурочною діяльністю .

   Приділялася увага роботі з попередження наркоманії, алкоголізму, боротьбі з тютюнопалінням серед неповнолітніх. З метою профілактики та пропаганди здорового способу життя, боротьби з наркоманією та СНІДом, відповідно до річного плану роботи проводилися тематичні заходи.У школі розроблено наскрізну систему бесід та тематичних годин з морально- правового  виховання. Під час виховних годин класні керівники застосовували активні методи роботи, використовували методику колективної творчої діяльності.

  Формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування. Модель учнівського самоврядування нашої школи має цілеспрямовану, конкретну, систематичну, організовану і прогнозовану за наслідками діяльність. Робота самоврядування налагоджена таким чином, що кожен учень має доручення (постійні, тимчасові).          

Попередження дитячого травматизму:

 Головною метою державної політики у сфері профілактики дитячого травматизму є забезпечення умов реалізації конституційного права кожного громадянина на охорону життя та здоров'я, підвищення рівня безпеки життєдіяльності населення, особливо дітей, як передумови сталого соціально-економічного розвитку країни. Проблеми поліпшення умов навчання учасників навчально-виховного процесу, попередження їх травматизму стають надалі все більш актуальними і широко обговорюються на загальнодержавному та місцевому рівнях. Протягом року значна увага приділялась заходам з попередження дитячого травматизму.

  Усю виховну роботу колектив спрямовував на те, щоб допомогти дітям розкрити свої творчі здібності, позбавитися комплексів та страхів, порозумітися між собою, пізнати один одного краще. Плануємо всім педагогічним колективом продовжити роботу в усіх напрямках у наступному навчальному році.

 В школі багато було зроблено та проведено не лише в навчально-виховному процесі, а й в позашкільній роботі, а також під час дистанційної роботи , де діти мали можливість проявити себе і показати свої здібності.

Виховна робота в 2021-2022 н.р. виконана в повному обсязі.

 

 

Забезпечення організації харчування

Важливою складовою збереження здоров’я дітей є збалансоване харчування,організації  якого у роботі закладу освіти  надається  великого значення. Харчуванням  охоплено  дітей, що становить  80%, з них:

- учнів пільгових категорiй, якi мають право на безкоштовне харчування вiдповiдно до чинного законодавства України та вiдповiдних рiшень  Коблівської с.р.

- для  учнів  початкової  школи  (1-4 кл.) передбачене  гаряче  харчування  за рахунок  бюджету коблівської с.р. ;

- для учнів 5-11 класів  грн. – спонсорські кошти батьків.

Налагоджено  контроль  за  дотриманням  на  харчоблоці санітарних вимог щодо обладнання, прибирання, миття посуду, видачі готової їжі. Їдальня в належній кількості забезпечена миючими та дезінфікуючими засобами, проводиться щоденне прибирання з дезінфекцією та генеральне  прибирання відповідно  до  санітарних  правил  та  вимог,  посуд  миється  із застосуванням дозволених миючих засобів.

  На інформаційному стенді постійно вивішується щоденне меню. Батьки учнів активно цікавляться нововведеннями у шкільному харчуванні і, що дуже приємно, передають слова вдячності шкільним кухарям та  просять рецепти  страв. Класними керівниками та медичною сестрою систематично проводиться робота з учнями по вихованню культури харчування і відповідальності за своє здоров'я.

  У шкільній їдальні, яка  розрахована на 90 посадкових  місць, виконуються всі санітарно – епідеміологічні вимоги до організації харчування дітей. Перед входом в приміщення їдальні для миття рук організовано спеціальне місце, обладнане рукомийниками з рідким милом, сушарками та засобами дезінфекції рук.

 

 

 

 

 

Господарська діяльність

Рідке мило, миючі засоби, дез. засоби,медичні маски, господарський інвентар, господарське електрообладнання ,обладнання для інтернету,продукти харчування для їдальні.

Здійснено закупівлю матеріалів для ремонту класів, їдальні, фойє та коридорів.

Обладнано класну кімнату першого класу відповідно до вимог НУШ ( парт,комп’ютер,багатофункціональний пристрій, телевізор, корково-магнітна дошка, ламінатор, роздатковий матеріал та інше).

Школу, тобто  кабінетів та бібліотеку під’єднано до інтернету, а коридори, фойє, та ще  кабінети покрито WiFi-інтернетом.

Учителі продовжили роботу по оновленню стендів у кабінетах та коридорах.

Кожен  рік виконуються косметичні ремонти, є висновки державної санітарно–епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.Адміністрацією  школи  приділяється  достатньо уваги естетичному  вигляду закладу освіти. Коридори,  фойє школи поступово  поповнюються новими сучасними стендами. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. Силами адміністрації, педагогів, робітників адміністративно-господарчої частини та учнів приміщення та територія закладу  підтримується на належному санітарно-гігієнічному  рівні, відрізняється чистотою та охайністю. Проводиться скошування  трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

У діяльності школи забезпечується прозорість, відкритість, демократичність управління. Важливою умовою успішної діяльності  закладу  є чітке, конкретне планування освітнього процесу школи. Воно забезпечує цілеспрямованість у роботі всіх підрозділів, створює умови для організації роботи педагогічного та учнівського колективів,  раціонального використання часу. Плануємо проведення реальних і оптимальних заходів, які можна провести іякі забезпечують рівномірний ритм роботи закладу протягом року.

 

 

 

 

Робота бібліотеки.

№ з/п

                             проведені заходи

дата

примітки

1

Перевірено наявність та якість підручників на 2021-2022н.р.

серпень

бібліотекар

2

Повернено позичені підручники до інших шкіл

серпень

бібліотекар

3

Поповнено фонд підручників за рахунок шкіл ТГ

серпень-вересень

бібліотекар

4

Отримано нові підручники у ВО

серпень-вересень

бібліотекар

5

Забезпечено необхідними підручниками учнів та вчителів школи на початок навчального року

до 15вересня

 

6

Підібрано матеріали педагогам школи для планування та проведення відкритих заходів,предметних тижнів, засідань м/о, виховних заходів та загальношкільних свят

протягом року

бібліотекар

7

Проведено екскурсії до бібліотеки для учнів:1,2,3 кл

20.11.21р.

21.11.21р.

20.11.21р.

бібліотекар,класні керівники

8

Проведено бібліотечні уроки:

«Світ казок в інтернеті» 4; 5 кл.

«Мої улюблені герої пригодницького жанру» 6; 7; 8 кл.

 «Памяті жертв голодомору»

 9-11 кл.

 «До Дня памяті ,,Небесної сотні»

 «Ангели Майдану» 3 кл.

14.09.21р.

06.10.21р.

19.10.21р.

25.11.21р.

26.11.21р.

08.02.22р.

17.02.22р.

21.02.22р.

бібліотекар

класні керівники

 

 

класні керівники бібліотекар

9

Оформлено виставкові книжкові полиці:

« За здоровий спосіб життя»

«Улюблені письменники»

«Для вас, батьки»

«Світ казок»

«Мій рідний край, моя земля»

Писемні пам’ятки України:

-         до дня народження Л.Українки

-         до дня народження Т.Шевченка

протягом року

бібліотекар

10

Проводиться робота з читацькими формулярами

постійно

бібліотекар

11

Робота в « книжковій лікарні»

постійно

бібліотекар

12

Проведено рейди-огляди стану підручників

разначверть

бібліотекар

13

Проведено інвентаризацію підручників в бібліотеці.

травень

бібліотекар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАН ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії під час навчально-виховного процесу в закладі знаходиться під щоденним контролем адміністрації школи.

На початок 2021-2022 навчального року були проведені випробування спортобладнання, стан споруд на спортивному майданчику, справність кріплення воріт та оформлені всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, паспорт санітарно-технічного стану школи.

У наказі по школі «Про розподіл функціоналу» передбачено відповідальних за організацію роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності під час навчально-виховного процесу та в позаурочний час,попередження дитячого травматизму, відповідальних за електрогосподарство в школі.

Питання з безпеки життєдіяльності учнів під час  канікул, у побуті й громадських місцях, на вулиці обговорювалися на класних годинах ,батьківських зборах,нарадах протягом року.

Станом на вересень кожного року всі учні школи проходять медичний огляд, що підтверджується медичними довідками. Медичною сестрою Паньковою Ю.В. щомісячно учні 1-11 класів проходять перевірку на педикульоз. Захворювання педикульозом в школі немає. 

   Адміністрацією постійно здійснюється контроль роботи систем забезпечення життєдіяльності будівлі школи.

  Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем. Вогнегасники наявні, перезаряджені,  розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження.

   По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії.

   Відповідно до Закону України “Про охорону праці” і Кодексу законів про працю України розроблено і затверджено посадові інструкції з охорони праці для всіх працівників школи. Проведено інструктажі з працівниками і учнями з техніки безпеки. Проведено вступні інструктажі  з охорони праці. Проведено первинні інструктажі  з охорони праці на робочому місці.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У закладі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюються  на нарадах .

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання".  У 2021-2022н.р. мають місце 2 випадки побутового травматизму серед дітей.Травматизм в навчально-виховному процесі – відсутній.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Головні завдання закладу освіти на наступний навчальний рік:

-подальша реалізація Державних стандартів загальної освіти;

-створення  умов  для  поліпшення  якості  освітніх  послуг,  особистісної реалізації  змісту  освіти,  індивідуалізації  навчання,  забезпечення  практичної спрямованості  освіти  шляхом  залучення  найкращого  педагогічного  досвіду, розвитку й оптимального використання матеріально-технічної бази школи;

-забезпечення умов якісної підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання;

-забезпечення стовідсоткового оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями всіма педагогами відповідно до нового Державного  стандарту базової та повної загальної середньої освіти;

-формування освітнього простору та позитивного іміджу закладу;

-створення „ситуації успіху” для кожного учня;

- створенняздоров’язбережувального середовища  шляхом  упровадження здоров’язбережувальних технологій навчання й виховання, дотримання санітарно-гігієнічного режиму, упровадження ефективних методів впливуз метою формування в  учнів та  їхніх  батьків  цінності  здоров’я,  створення умов для запобігання шкідливим звичкам, дитячій бездоглядності, підлітковій злочинності;

-виявлення обдарованих учнів,  створення  умов  для  розвитку здібностей школярів, залучення їх до світових освітніх стандартів;

-формування  конкурентоспроможного  випускника  закладу освіти  в  умовах глобалізації освітнього простору;

-формування у кожного  учня  потреби  до  саморозвитку  та самовдосконалення;

-виховання почуття глибокого патріотизму, взаємоповаги,  добра  та справедливості;

-зміцнення матеріально-технічної бази школи.

Наше завдання – продовжити незворотні позитивні тенденції розвиткузакладу освіти. Переконана, що спільними зусиллями наш заклад буде набувати нових барв. Інакше не можна – наше надійне майбутнє народжується в якості сьогоднішньої роботи. Висловлюю всім вдячність за творчу і сумлінну співпрацю. Сподіваюся, що набутий вами досвід вирішення освітніх проблем забезпечить успішну практичну реалізацію завдань і викликів, які стоятьперед нашою школою. Бажаю усім вам міцного здоров’я, щастя, благополуччя та творчих здобутків.

 

Дякую за увагу